HR asszisztens

Szakterület: HR - jog - marketing
Munkaidő: Teljes munkaidő
Munkavégzés helye: Budapest
Munkavégzés jellege: Hibrid

Feladatok

  • Munkaügyi és bérszámfejtési folyamatok adminisztratív támogatása
  • Munkaviszonnyal kapcsolatos dokumentumok (munkaszerződések, munkaköri leírások, egyéb jogszabály alapján szükséges dokumentumok) elkészítése
  • Személyi anyagok nyilvántartásának naprakész vezetése
  • Toborzás-kiválasztási folyamattal kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása
  • Onboarding folyamat támogatása
  • Belső rendezvények támogatása

Elvárások

  • Legalább 1-2 éves HR területen szerzett tapasztalat
  • Felhasználói szintű MS Office ismeretek
  • Jó kommunikációs, problémamegoldó és kapcsolatteremtő képesség
  • Önálló, precíz, rendszerszemléletű munkavégzés
  • Felhasználói szintű MS Office ismeretek

Előnyt jelent

  • IT cégnél szerzett tapasztalat
  • Munkajogi törvények napra kész ismerete
  • Vállalatirányítási rendszer használata

Amit ajánlunk

  • Stabil cég nyújtotta biztonságot
  • Mentorral támogatott szakmai fejlődést
  • Hosszú távú munkalehetőséget, karrierutat az IT szektorban
  • Kellemes munkahelyi légkört, modern munkakörnyezetet
  • Változatos, folyamatos fejlődési lehetőségeket, szakmai kihívást jelentő feladatokat
  • Home office lehetőséget

Munkavégzés helye

  • Budapest, XIII. kerület

Jelentkezés

Húzd ide a fájlt, vagy kattints a feltöltéshez.A maximális fájlméret: 2 MB.
Elfogadott formátumok: .pdf, .doc, .docx
© 2023 Delta
Design, koncepció és fejlesztés:
SOLAR STUDIOS

Általános jelentkezés

Húzd ide a fájlt, vagy kattints a feltöltéshez.A maximális fájlméret: 2 MB.
Elfogadott formátumok: .pdf, .doc, .docx

Szia Réka!

Ez a jelenlegi weboldal újratervezett változata. Az álláshirdetés modul teljesen újra lett írva és minden más is teljesen 0-ról lett felépítve. Beszéljünk majd telefonon a részletekről. Gergő