Feladatok
Az IT Service Delivery Manager
-
gondoskodik az ügyfelekkel való folyamatos kapcsolattartásról
-
az ügyféligények felméréséről, igények generálásáról, az értékesítés támogatásáról
-
a projektcélok határidőre és elvárt minőségben való elérésének biztosításáról
-
koordinálja a projektek megvalósításához szükséges személyeket és feladatokat
-
a hibaelhárítást, a probléma- és változáskezelési folyamatokat
-
felügyeli a KPI és SLA mutatók szerződéseknek megfelelő betartását
-
összeállítja és prezentálja a rendszeres szolgáltatási jelentéseket
-
felméri az üzemeltetési-/támogatási folyamatokat, és szükség esetén javaslatot tesz azok javítására
Elvárások
-
Legalább 5 év informatikai támogatás/üzemeltetés területén szerzett tapasztalat
-
Legalább 3 év operatív-, csoportvezetői feladatok ellátásában szerzett gyakorlat
-
ITIL módszertan ismerete
-
Informatikai termékekkel, hardver- és szoftvermegoldásokkal kapcsolatos áttekintő ismeretek klienstől a kiszolgálói oldalig
-
Kiemelkedő kommunikációs készség, analitikus gondolkodásmód, dinamizmus
-
Pozitív, sikerorientált attitűd
-
B kategóriás vezetői engedély
-
Középszintű angol nyelvtudás, informatikai szaknyelv ismerete
Előnyt jelent
-
ITIL v3/v4 Foundation képesítés
-
Projektmenedzser munkakörben szerzett tapasztalat, IPMA D (vagy egyenértékű) képesítés
Amit ajánlunk
-
Stabil cég nyújtotta biztonság
-
Önálló, felelősségteljes munkavégzés
-
Jó hangulatú csapat
-
Változatos, folyamatos fejlődési lehetőségek, szakmai kihívást jelentő feladatok
Munkavégzés helye
-
Budapest, XIII. kerület