Kereskedelmi asszisztens

Munkaidő: Teljes munkaidő
Munkavégzés helye: Budapest
Munkavégzés jellege: Hibrid

Feladatok

  • Kiemelt ügyfélmenedzserek munkájának támogatása
  • Kereskedelmi ajánlatok, szerződések, megrendelések és visszaigazolások készítése
  • Részvétel a cégcsoport közbeszerzési, központosított közbeszerzési és egyéb pályázatok elkészítési feladataiban
  • A cég más osztályaival (pénzügy, logisztika, controlling) történő folyamatos együttműködés
  • Kimenő számlák előkészítése
  • CRM rendszer kezelése
  • Riportok készítése az ügyviteli rendszer alapján

Elvárások

  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • MS Excel és MS Word program erős felhasználói szintű ismerete
  • Nyitottság tanulásra, új ismeretek megszerzésére
  • Jó kommunikációs készség, stressztűrő képesség
  • Precizitás, gyors munkavégzés

Előnyt jelent

  • IT cégnél szerzett tapasztalat
  • Vállalatirányítási rendszer kezelésében szerzett gyakorlat

Amit ajánlunk

  • Korrekt bérezést, anyagi előrelépési lehetőséget
  • Mentorral támogatott szakmai fejlődést
  • Hosszú távú munkalehetőséget, karrierutat az IT szektorban
  • Érdekes és értelmes feladatokat
  • Stabil nagyvállalati hátteret
  • Kellemes munkahelyi légkört, modern munkakörnyezetet
  • Home office lehetőséget
  • Kiemelkedő szaktudású, elismerésre méltó Kollégákat, akikkel jó együtt dolgozni

Munkavégzés helye

  • Budapest (XIII. kerület)

Jelentkezés

Húzd ide a fájlt, vagy kattints a feltöltéshez.A maximális fájlméret: 2 MB.
Elfogadott formátumok: .pdf, .doc, .docx
© 2024 Delta
Design, koncepció és fejlesztés:
SOLAR STUDIOS

Általános jelentkezés

Húzd ide a fájlt, vagy kattints a feltöltéshez.A maximális fájlméret: 2 MB.
Elfogadott formátumok: .pdf, .doc, .docx

Szia Réka!

Ez a jelenlegi weboldal újratervezett változata. Az álláshirdetés modul teljesen újra lett írva és minden más is teljesen 0-ról lett felépítve. Beszéljünk majd telefonon a részletekről. Gergő