Pályakezdők jelentkezését is várjuk!
Feladatok
-
Felhasználói támogatás (L1 szint)
-
Ticketing rendszer használata: hibajegyek kezelése, megoldása
-
Eszközigények felmérése, programok telepítése, eszközök kiadása és visszavétele
-
Eszközleltárkezelés
-
Telefonos flottakezelés
-
Alapfokú hálózati támogatás kliens oldalon
-
Alkalmazások központi webes felületen keresztüli elérésének és használatának támogatása
-
Elsősorban távoli hibamegoldás, szükség esetén helyszíni épületen belüli támogatás
-
Egyedi program telepítések, és azok alapszintű alkalmazás oldali támogatása
-
Kisebb rendezvényeken technikai support
-
Dokumentációk elkészítése (training anyagok, üzemeltetési dokumentációk)
-
Együttműködés a L2-L3 ügyfélszolgálati csapattal vagy fejlesztői csapattal a problémák gyors megoldása érdekében
Elvárások
-
Legalább középfokú informatikai végzettség
-
M365 alapszintű ismerete (Exchange Online, Teams, OneDrive)
-
MS felhasználói programok ismerete, használatának gyakorlata
-
Jó kommunikációs képesség, valamint csapatjátékos attitűd
-
Precíz, pontos munkavégzés
-
Ügyfélközpontúság
-
Eredmény- és probléma megoldási centrikusság
Előny
-
Azonnali munkakezdés
-
B kategóriás jogosítvány
-
Alapszintű angol nyelvismeret
-
MTR ismeretek (Microsoft Teams Room)
-
Alapszintű Azure ismeretek
-
iOS eszközök ismerete
-
ServiceNow ismerete
Amit ajánlunk
-
Stabil, megbízható munkáltatói háttér
-
Hosszú távú munkalehetőség
-
Kellemes munkahelyi légkör
-
Folyamatos szakmai kihívások
Munkavégzés helye
-
Budapest