Service Desk Specialist

Szakterület: IT üzemeltetés
Munkaidő: Teljes munkaidő
Munkavégzés helye: Törökbálint
Munkavégzés jellege: Hibrid

Service Desk Specialist munkatársat keresünk határozott idejű projektre, április eleji kezdéssel.

Feladatok

  • IT végfelhasználói támogatás biztosítása
  • Beérkező hívások és hibajegyek kezelése a szolgáltatásmenedzsment rendszerben
  • Első szintű és helyszíni támogatás biztosítása hardver- és szoftverproblémák esetén
  • Felhasználói fiókok kezelése Active Directory-ban és egyéb vállalati rendszerekben
  • Munkaállomások központosított telepítése (image management)
  • Együttműködés az IT infrastruktúra csapatokkal a felhasználói támogatás javítása érdekében
  • Helyszíni kiszállás üzletekbe, értékesítési pontokra és technikai létesítményekbe szükség szerint
  • Felhasználói elégedettség biztosítása

Elvárások

  • Legalább középfokú végzettség
  • Windows operációs rendszerek és kliensoldali szoftverek ismerete
  • Hardverkarbantartási tapasztalat
  • Nyitottság új technológiák elsajátítására
  • Jó kommunikációs készség
  • Magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Csapatban és önállóan is hatékony munkavégzés
  • Proaktivitás, problémamegoldó szemlélet

Amit ajánlunk

  • Határozott idejű munkalehetőség, 2025. december 31-ig
  • Modern, támogató munkakörnyezet
  • Heti 1-2 nap home office lehetőség
  • Szakmai fejlődési lehetőség nemzetközi környezetben

Munkavégzés helye

  • Törökbálint

Jelentkezés

Húzd ide a fájlt, vagy kattints a feltöltéshez.A maximális fájlméret: 2 MB.
Elfogadott formátumok: .pdf, .doc, .docx
© 2025 Delta
Design, koncepció és fejlesztés:
SOLAR STUDIOS

Általános jelentkezés

Húzd ide a fájlt, vagy kattints a feltöltéshez.A maximális fájlméret: 2 MB.
Elfogadott formátumok: .pdf, .doc, .docx

Szia Réka!

Ez a jelenlegi weboldal újratervezett változata. Az álláshirdetés modul teljesen újra lett írva és minden más is teljesen 0-ról lett felépítve. Beszéljünk majd telefonon a részletekről. Gergő