Service Desk Specialist munkatársat keresünk határozott idejű projektre, április eleji kezdéssel.
Feladatok
-
IT végfelhasználói támogatás biztosítása
-
Beérkező hívások és hibajegyek kezelése a szolgáltatásmenedzsment rendszerben
-
Első szintű és helyszíni támogatás biztosítása hardver- és szoftverproblémák esetén
-
Felhasználói fiókok kezelése Active Directory-ban és egyéb vállalati rendszerekben
-
Munkaállomások központosított telepítése (image management)
-
Együttműködés az IT infrastruktúra csapatokkal a felhasználói támogatás javítása érdekében
-
Helyszíni kiszállás üzletekbe, értékesítési pontokra és technikai létesítményekbe szükség szerint
-
Felhasználói elégedettség biztosítása
Elvárások
-
Legalább középfokú végzettség
-
Windows operációs rendszerek és kliensoldali szoftverek ismerete
-
Hardverkarbantartási tapasztalat
-
Nyitottság új technológiák elsajátítására
-
Jó kommunikációs készség
-
Magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban
-
Csapatban és önállóan is hatékony munkavégzés
-
Proaktivitás, problémamegoldó szemlélet
Amit ajánlunk
-
Határozott idejű munkalehetőség, 2025. december 31-ig
-
Modern, támogató munkakörnyezet
-
Heti 1-2 nap home office lehetőség
-
Szakmai fejlődési lehetőség nemzetközi környezetben
Munkavégzés helye
-
Törökbálint