Ügyfélszolgálati és koordinációs csoportvezető

Szakterület: Ügyfélszolgálat
Munkaidő: Teljes munkaidő
Munkavégzés helye: Budapest
Munkavégzés jellege: Hibrid

Feladatok

  • Csapat(ok) működésének, hatékonyságának folyamatos nyomonkövetése, szükség esetén fejlesztése
  • Csapatot érintő KPI-ok és SLA-k meghatározása, monitorozása és betartatása
  • A kapacitás tervezés segítése
  • Folyamatoptimalizálás az ügyfélelégedettség növelése érdekében
  • Esetlegesen felmerülő ügyfélreklamációk kezelése
  • Csapatot érintő projektekben való aktív részvétel és a hozzátartozó fejlesztések nyomonkövetése, a csapat szakmai képviselete
  • People menedzsment
  • Csapattagok számára egyéni fejlesztési tervek kidolgozása

Elvárások

  • Vezetői szerepkörben szerzett tapasztalat
  • Riporting tapasztalat
  • IT látásmód
  • Folyamatszemlélet
  • Csapat- és emberközpontú, felhatalmazó vezetői attitűd
  • Értékvezérelt, tulajdonosi szemlélet, amit könnyedén át tudsz ragasztani másokra
  • Empátia, gyakorlatias, ambiciózus hozzáállás

Előnyt jelent

  • Aktív angol nyelvismeret
  • IT tudás
  • Ticketing rendszer ismerete

Amit ajánlunk

  • Stabil cég nyújtotta biztonság
  • Önálló, felelősségteljes munkavégzés
  • Jó hangulatú csapat
  • Változatos, folyamatos fejlődési lehetőségek, szakmai kihívást jelentő feladatok

Munkavégzés helye

  • Budapest, IV. kerület

Jelentkezés

Húzd ide a fájlt, vagy kattints a feltöltéshez.A maximális fájlméret: 2 MB.
Elfogadott formátumok: .pdf, .doc, .docx
© 2023 Delta
Design, koncepció és fejlesztés:
SOLAR STUDIOS

Általános jelentkezés

Húzd ide a fájlt, vagy kattints a feltöltéshez.A maximális fájlméret: 2 MB.
Elfogadott formátumok: .pdf, .doc, .docx

Szia Réka!

Ez a jelenlegi weboldal újratervezett változata. Az álláshirdetés modul teljesen újra lett írva és minden más is teljesen 0-ról lett felépítve. Beszéljünk majd telefonon a részletekről. Gergő