Feladatok
-
Csapat(ok) működésének, hatékonyságának folyamatos nyomonkövetése, szükség esetén fejlesztése
-
Csapatot érintő KPI-ok és SLA-k meghatározása, monitorozása és betartatása
-
A kapacitás tervezés segítése
-
Folyamatoptimalizálás az ügyfélelégedettség növelése érdekében
-
Esetlegesen felmerülő ügyfélreklamációk kezelése
-
Csapatot érintő projektekben való aktív részvétel és a hozzátartozó fejlesztések nyomonkövetése, a csapat szakmai képviselete
-
People menedzsment
-
Csapattagok számára egyéni fejlesztési tervek kidolgozása
Elvárások
-
Vezetői szerepkörben szerzett tapasztalat
-
Riporting tapasztalat
-
IT látásmód
-
Folyamatszemlélet
-
Csapat- és emberközpontú, felhatalmazó vezetői attitűd
-
Értékvezérelt, tulajdonosi szemlélet, amit könnyedén át tudsz ragasztani másokra
-
Empátia, gyakorlatias, ambiciózus hozzáállás
Előnyt jelent
-
Aktív angol nyelvismeret
-
IT tudás
-
Ticketing rendszer ismerete
Amit ajánlunk
-
Stabil cég nyújtotta biztonság
-
Önálló, felelősségteljes munkavégzés
-
Jó hangulatú csapat
-
Változatos, folyamatos fejlődési lehetőségek, szakmai kihívást jelentő feladatok
Munkavégzés helye
-
Budapest, IV. kerület